Från 3 till 4 stjärnor

Även jag har mina begränsningar... och de begränsningarna går just nu precis vid hur dåliga hotell man egentligen kan acceptera att bo på. Går inte gränsen någonstans kring att det är rent och snyggt? Ja, i varje fall så går nog min gräns där i varje fall. Denna gången kändes bara hotellet sjabbigt och ofräscht, smutsiga väggar, genomäckliga heltäckningsmattor och lappade och lagade lampor, sladdar och lister. Brrrrrr

Och toaletten på mitt rum var så smal så när jag satt på toan hade jag nästippen i väggen framför mig... I-lands problem? Ja, förmodligen men som sagt... även jag, dear Brutus, har mina begränsningar. Så nu har jag bokat upp oss till hotellet intill som har ytterligare en stjärna på sin lilla tavla utanför porten. Och detta till den facila kostnaden av 200 kronor extra för två nätter. Ibland känns en uppoffring väldigt enkel...

Har haft tre intensiva men härliga dagar i Holland där vi jobbat både med kreativitet, risk och kontorsutrymme. Härligt! Nu flyger vi snart hem igen och givetvis har det börjat regna... men jag orkar inte oroa mig för det just nu. Vill bara hem och sova i min egen säng känner jag.

Personen som gjorde den här layouten har inte kvar sitt jobb väl...



Ha en skön kväll vänner!
//Farmskan


Kommentarer
Kurre

Kommentar till tidningsbilden: - Så är det i tidningsbranschen - aldrig samma människor som gör annonser resp redaktionellt material. Men visst ser det makabert ut.

2012-01-18 @ 17:27:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0