Hipp Hipp Hippoooo

GRATTIS till världens bästa Dotter som blir 22 år idag!!



Hon firar nere hos sina kompisar i Eslöv och det är lika bra det för här hemma är det bara jobb, Sir Väs tillställningar och tomma kylskåp just nu. Men vi saknar dig här hemma och hade gärna sett att vi krängt i oss semlor och druckit kaffe ihop ikväll. Puss på dig och hoppas du har en härlig kväll!!

Imorgon är det en tripp till Amsterdam på schemat och lika säkert som Amen i kyrkan så har SMHI utfärdat en klass 1-varning för hårda vindar och oväder. Men vad är det med min tajming!!

Jag och lill-dottern sitter här i varsin hörna i soffan och ser på uttagningarna till Sveriges Mästerkock... hon har ju vissa intressen inom detta kan jag säga och jag tycker också det är kul att se på det. Maken är på någon kostym-fest på Sir Väs och kostymen satt något snyggare kan jag säga efter veckans viktjakt (*ler*)

Men ha en härlig kväll och håll i hatten imorgon!
//Farmskan


Kommentarer
E

Tack så jätte mycket :) hade en otroligt fin födelsedag! Ha en trevlig resa till Amsterdam. Jag är stolt över dig.

2012-01-12 @ 10:29:14
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0