IKEA verkstad

Nere på nedanvåningen pågår nu montering för fullt. En riktig IKEA-verkstad. Direkt efter frukost for vi iväg till Linköping för att handla lite möbler till badrummet till lill-sonen och Madde. En shoppingrunda, en fullpackad bil och ett besök på Snoddas korvkiosk senare, är vi nu hemma igen. Själv gör jag inte mycket nytta, jag myser med Nils och har erbjudit mig att fixa maten. Överlåter byggandet till de andra...

Gårdagskvällen var lugn och skön och än en gång har jag bevis på att soffsn är en härlig plats att sova på (*ler*)

Ikväll blir det nog bio (och kanske en semla)

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0