Pyjamasdag

Har precis kommit ut ur duschen och satt på mig pyjamas. Jag har alltså bytt från den pyjamas jag vandrat runt i hela dagen till en ny och lite fräschare. Ibland är det så himla skönt att bara gå och lulla runt i pyjamas. Visste ju sedan länge att denna söndag skulle bli en jobbedag så då kändes det inte som om jag behövde klä upp mig. Fått en massa gjort idag och det var skönt, en hela massa arbetsbeskrivningar och jobbannonser skulle skrivas och det är skönt att sitta i lugn och ro.

Maken for iväg efter lunch och skulle på hockey med Sir Väs så jag behövde inte ha så dåligt samvete. Klockan fyra stängde jag ner och då kom bästaste Manne på besök med en "go kaga te kaffet". Vi funderade först på att gå på bio men det slutade med fika i soffan.

Idag tror jag att jag hade vunnit Sveriges Mästerkock om jag hade deltagit. Gjorde sjukt goda färsbiffar, fyllda med svarta oliver, feta ost, senap och lök... Mmmmmm. Tanten kan om hon vill



Imorgon kommer mäklaren för en första titt på huset, skall bli roligt att höra vad han säger. Maken får väl ringa när han varit där, själv är jag åter igen några dagar i Amsterdam

Det blir mycket flyttande - the point of no return!
//Farmskan


Kommentarer
Elin

Du äger väl ingen pyjamas? ;) och du får gärna skicka med lite biffar till Eslöv, börjar bli trött på ost mackor!

2012-01-24 @ 22:54:31
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0