Röjning AB

Efter en härlig frukost bestående av nybakade scones, pussade vi lill-sonen och hans lilla familj adjö och begav oss åter mot Skåne. Fint väder och lite trafik så det gick smidigt och fort som bara den. Men när man ligger så många timmar på vägen så hinner man fundera en del och jag kan fortfarande inte förstå fenomenet med 2-1-vägar. Hastigheten är 110 km men ändå måste man sakta ner till 80 när det blir enfiligt? Är inte det märkligt? I varje fall är det sjukt irriterande, för sen när man vill blåsa om när det blir två-filigt, ja då drar de på utav bara tusan... Hmmm

Men men, nu är vi hemma och eftermiddagen har ägnats åt städning, tvätt och strykning och röjning i största allmänhet. Imorgon är det nämligen dags för fotografering av huset och sen kommer det väl i tidningen här i veckan. Undrar om man kommer att känna igen sitt hus från bilderna? I varje fall kommer det att kännas verkligen vemodigt och jobbigt tror jag... Men nya tider väntar och man får lägga energin och glädjen där istället. Det kommer ju att bli jätteroligt att börja inreda både lägenheten i Amsterdam och i Kristianstad.



När vi var på IKEA igår så ville man ju gärna handla lite fina prylar men nu får man lugna sig tills  man ser vilka saker man får plats med och så. Gissa om vi behöver slänga...

Nu väntar två dagar i Amsterdam och sen är resten av veckan på hemmaplan.

Du ser mig aldrig som den jag egentligen är
Jag har lärt mig bli, bara en clown

//Farmskan

PS! Maya, jag tror det är när jag bloggar från mobilen som det inte går att kommentera :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0