Sovmorgon

Idag beslutade jag mig för att ta sovmorgon... tror inte det har hänt någonsin faktiskt. Men det behövdes verkligen för igår natt vaknade jag 02:01 och kunde inte somna om. Hjärnan snurrade som besatt om allting, har jag gjort det, skickade vi det, får inte glömma det... ja, ni fattar. Så gårdagen gick som i en dimma och jag tänkte att kanske kan jag sova på planet eftersom jag är så trött, men se det var ju helt omöjligt som vanligt. Jag är så löjlig egentligen för det var en helt normal tripp utan några större bumpar och turbusar.

I varje fall hade vi en bra dag nere i Amsterdam. Vi hade workshop med reklambyrån och det är ju lite skillnad att göra sånt jämfört med alla tekniska specar på system om man säger så. Tror vi behövde det som lite omväxling.

Blev sen stoppad i säkerhetskontrollen med min väska och de är ju himla hemliga och man får absolut inte rota själv eller försöka hjälpa till. Händerna på ryggen liksom... Och när han hade rotat runt en stund bland kläder, smutstvätt och skor så frågade jag vad det var dom letade efter
- A metal weapon
Ett vapen av metall... Ehhh? I min väska
Tankarna gick och jag funderade över vad det kunde vara. Sträckte fram handen och ville visa honom min sminkväska om det möjligtvis var något borstskaft han menade
- Step back
Amen för h-vete... värsta terroristen

Till slut hittade han mitt vapen... mitt Carolina Gynning halsband



Se där ja... han scannade om skiten och sen fick jag äntligen gå.

Fast det är väl bra att de är noggranna
Tjingeling och ha en bra dag
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0