Tuppar...

Sitter och jobbar i lobbyn efter en riktigt bra och kreativ dag i Amsterdam. Vi har haft möte med marknadsföringsbyrån idag och de är ju alltid uppfriskande att ha möte med. Till skillnad från Risk folk... (*ler*). Möjligheter istället för hinder, det gillar Farmskan. Har tre kollegor med mig också, manliga, och de är just nu helt till sig över ett antal tjejer som står i baren. Dessa män...



Vi skall i varje fall snart packa ihop och gå bort och få i oss lite mat, om jag nu får dem med mig vill säga. Imorgon blir det en heldag också och en förhoppningsvis trevlig kväll som följer på det.

Som ni hör... jag har det gott!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0