Penis stimulering

Fy vad jag har varit trött idag, tror att spänningen från gårdagens resa gjorde mig helt matt när det väl släppte. Sovit djupt och hårt och hade problem att vakna i morse. Men när man väl kommer upp och sitter på jobbet så går dagen så jäkla fort och snart är det eftermiddag... fredag... och mys!!! Maken står just nu och förbereder en härlig baconsallad och så skall vi belöna oss själva med vars ett glas rött. Det får man göra en fredag...

Som ni vet så har jag ju börjat att Twittra också och man kan inte låta bli att förundra sig över vilka som helt plötsligt börjar följa en. Hur hittar dom en och hur tänker dom? Tror jag har blockat tre-fyra stycken "sexuellt aktiva kvinnor i sina bästa år". Från USA, från Thailand, från Ukraina... de erbjuder mig allt från penisstimulering till andra erotiska tjänster. Det är i varje fall (än så länge...) något jag har nappat på... inte varit riktigt sugen.

Helgen blir lugn och imorgon skall jag ha en sån där skön "skäm-bort-mig-själv-dag". Först thaimassage, lite shopping på stan och sen avsluta med klipp och färg hos darling Sascha. Härliga lördag! Och förresten, vi skall på lägenhetsvisning också. En 4:a på 130 kvadratmeter mitt i stan... vi är tvåa på den så man vet ju inte. Hoppas, hoppas den är fin, då kanske vi slår till. Större under har ju skett menar jag. Det kan ju också bli precis som vanligt...

Skaffa er nu lite härligt fredagsmys!



//Farmskan

PS! Att samtal är tydligen omodernt och överskattat... då vill jag vara omodern!



Kommentarer
Madde, Tia o Nils

Ring oss sen och säg hur det gick! Kram

2012-01-14 @ 14:01:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0