Var gick det fel?

Oj oj oj... det var ingen lång återhämtning från Nyårsafton till jobbedag om man säger så. Huga vad det drog i ögonlocken när klockan ringde. Satt i och för sig uppe lite länge igår kväll också eftersom det var stor-sonens sista dag i hemmet för denna gången. Så han fick "fira av sig själv" med sin favoritdricka - glögg. Och så tittade vi på Jägarna 2, riktigt bra! Peter Stormare är verkligen kanon i rollen som galen norrlänning.



Men som sagt... idag var det jobbedag igen och vi var något fler på kontoret denna veckan. Även om man uppskattar stillheten när man sitter ensam så blir det ändå lite mer liv när man har folk runt om sig. Imorgon skall jag jobba från Köpenhamn och sen väntar två dagars semester... Dejligt!

Måste ju ändå berätta om stor-sonen och hans fullständiga kaos som han har runt sig. Jag tror han är unik i sitt slag med att ha uppställt omkring sig. Idag har han så packat ihop alla sina saker i sin nya ryggsäck som han fick i julklapp. En ryggsäck att användas på en resa till Thailand. I och med det så lämnade han en styck resväska kvar här hemma. Plus att jag fick ett SMS där han sa att han inte fick plats med XXX och XXX, utan det tog han när han var hemma nästa gång. OCH därefter följde, hör och häpna, denna text "där ligger också två påsar med skräp (plastpåsar och kvittton typ). Visste inte riktigt var jag kunde slänga det".

Alltså var gick det fel??



Men som jag sagt förut... man kan bara älska dom, man har själv skapat dom små monstren...

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0