Att få barn...

Shit vad dyrt det är för de som skall bli föräldrar! Och inte nog med att där finns ett antal saker som man bara måste köpa utan nu är det ju också mode i precis allting... inte minst barnvagnar. Hur som helst, idag skulle jag köpa en bärsele i present till svärdottern som fyllt år. (Lugn... hon har själv önskat sig det!). En styck bärsele kostade nästan 800 pengar!!! Helt sjukt ju... Det är inte summan i sig utan mer vad man får för summan...

Men vilken affär jag var inne i, ett paradis för alla som skall blir mormor eller farmor... förlåt, menade givetvis föräldrar (*ler*). Så nu står paketet här och väntar på att bäbis snart skall anlända... åh vad jag längtar! Lill-sonen har sagt att bäbis också önskar sig ett Playstation 3, men riktigt så lättlurad är jag inte.



//Farmskan

PS! Bara timmar kvar... sen står de här på perrongen, kusin P och Jan(a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0