Big shopping

Det finns liksom inte så mycket mer att göra regniga dagar än att shoppa... eller fika på stan. Eftersom maken har semester så hade jag hela stan för mig själv igår (*ler*) och den startade jag med en härlig fika på torget med en av mina "symötes-vänner", Nenne. Trevligt att träffas och bara prata lite skit. Sen gick jag en snabb sväng och skulle köpa mina saker på listan men hittade inte direkt det jag ville ha, så det får bli ett nytt försök idag.

Men vad vi däremot shoppade igår när maken kom från jobbet var en bil... big shopping!



En Audi A3... ferrariröd (= viktigt!). Skall bli skönt med en vettig bil igen. Inget fel på Forden men man får fasen ont i halsen av att skrika över motorljudet. Forden är nog en första bil... inget för två snart medelålders personer som behöver ha bekvämlighet. Leverans blir i slutet av juli, så jag får testköra den först när jag kommer hem nästa gång i mitten av augusti.

Igår kväll tog vi bussen ut till våra före detta grannar i Everöd för den traditionsenliga Grannfejden bestående av Kubb, Killer-dart och TP. Otroligt trevligt i vanlig ordning med D:s hemlagade hamburgare och god dricka! Och att vi tog vår andra inteckning på vandringspriset gjorde inte saken sämre. Maken var lycklig...



Ikväll blir det nog en matbit på stan med Nisse & Rita

//Farmskan


Kommentarer
lill-dottern

Härligt att ni vann ;)

2012-07-10 @ 17:50:22
Grahnskans

Ett stort Grattis till er ! :)

2012-07-10 @ 20:08:44
Elin

Gött!! Vadå??? Det är väl inget fel på fordar :O du snackar gojja styvis!!

2012-07-10 @ 20:53:34
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
Maya

WOW och WOW... härlig shopping och härlig vinst! Grattis till er!

2012-07-10 @ 23:47:29
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0