Gräsmattan på plats

Han är duktig maken... gräsmattan är på plats



Nu känns det nästan mysigt att vara ute på balkongen. Den var lite sliten innan men med nymålat räcke, gräsmatta och lite växter och möbler så blir det hur bra som helst. Och kanske lite sol förstås... men den är på gång säger dom. Ingen vet när men alla vet att det kommer. Själv har jag snart gett upp den här sommaren faktiskt.

Och det här med holländskan går sakta framåt och nu har även maken börjat snappa upp ett och annat (*ler*). Språk är annars inte hans starka sida men att säga halv nio på holländska är han en expert på. Konstigt må man tycka att välja just halv nio men anledningen är att ALLA, säger ALLA program på TV börjar halv nio och därför påar man detta minst en halv miljon gånger på en kväll. Så om ni vill fråga maken om tiden så kan han åtminstone svara... half negen

Var på min bank här nere idag och försökte få till en stående överföring men "snorkfröken" i den kassan var ungefär lika hjälpsam som... ja, jag vet inte vad. Inte alls faktiskt! Efter mycket om och men så fyllde hon i något formulär som jag fick signera... nu väntar vi och hoppas att det går vägen.

Annars går dagarna just nu sjukt fort och jag tycker inte att jag hinner med över huvud taget. Man hinner knappt komma innanför dörren på kontoret förrän klockan är dags att gå hem igen. Det betyder väl i och för sig att man trivs på jobbet och det är ju en fördel när man jobbar mycket förstås. Och nu är det snart dags... vi börjar räkna ner till lansering och pulsen stiger. Huga!

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0