I-landsproblem

Jag har Spotify och det är en guds välgärning när man är i utlandet. Att lyssna på musik är ett måste för mig här nere. Jag har dessutom investerat i en premium version à 99 kronor per månad för att slippa höra reklam och för att kunna lyssna även på mobilen. Underbart i tunnelbanan...

Men ikväll... mobilen har inte längre några låtar i spellistorna och på datorversionen har jag reklam efter var femte låt... på holländska dessutom. HJÄLP!!!! Och Jo, jag har betalt via autogiro troget varje månad så det är inte det. Kan det vara att jag flyttat utomlands tro.

Någon, va, va, va???

//Farmskan


Kommentarer
elin

kan vara det, hände samma sak mig..

2012-07-22 @ 23:07:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0