Man undrar allt...

När jag steg in i duschen igår kväll och golvet var blött... efter att man varit iväg på jobbet i mer än 12 timmar, ja då undrar man allt. Är det grannen med extranyckel som duschar inne hos mig eller tar det helt enkelt så lång tid att torka? Hmm... lite skumt. Och det var ju inte blött i morse när jag steg in och då hade det gått lika lång tid. Tror fasen det spökar eller så dansar råttorna på bordet när jag är borta. Mohahahahahahaha....


En annan sak som gjorde mig förvirrad igår var när jag beställde en laxpaj. Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig egentligen men det kom i varje fall in en liten svart skål med ett lock av någon typ av filodeg. Locket var tunt så det gick jag igenom med gaffeln direkt och därunder var det en soppa. Visserligen med lite laxbitar i och lite sparris... men paj? Ja, jag vet inte, man undrar allt. Att man dessutom bara fick gaffel och kniv till var ju allt lite skumt.

Idag har de lovat 22 grader och... regn

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0