Skyddsängel

Tyst i lägenheten... Det är det drygaste av allt att se folk åka (*ledsen*)



Men man får försöka se lite framåt, denna veckan blir det mycket viktiga möten och mycket jobb och sen är det kick-off i nästa vecka med hela mitt gäng och sen... några dagar hemma i Sverige. Och det är mest precis när de åker som det är jobbigt sen får man försöka göra något direkt för att skingra tankarna. Så nu skall jag stryka...

Fick förresten världens finaste skyddsängel av kusin P... "Lev inte fortare än din skyddsängel kan flyga" stod det på den och den har jag hängt hos min allra bästaste skyddsängel, farmor Signe.



Ledsen... men nu skall jag ta itu med lite strykning

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0