Woensdag

Onsdag och så har halva veckan gått... här är fullt ös på kontoret med taggade medarbetare som knappt vill gå hem. Det är så himla kul att se. Fulla av energi allihopa... hoppas vi kan hålla den ångan uppe länge, länge. Själv är jag faktiskt lite trött och hade också en jobbig natt med magont, så jag har sovit dåligt som tusan. Hoppas det blir lite bättre ikväll.

Idag har jag dessutom agerat lite IT-tekniker (man får vara lite allt möjligt när vi är så få...), och konfigurerat en skrivare, installerat en video utrustning i nätverket och ja... ena dagen vattnar man lite blommor och nästa dag är man IT-guru. Fast det är riktigt spännande faktiskt, ingen dag är den andra lik om man säger så. Och ja, sakerna funkar!



Och imorgon har jag ett spännande möte på kvällen, det får jag berätta mer om senare

Ha en skön kväll!
//Farmskan

PS! Lena... ja visst är jag snygg (mo ha ha ha ha ha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0