Blå himmel

Den finns även i Amsterdam tydligen... den blå himlen. Den har varit framme några timmar idag och då steg också värmen till strax över 20 grader. Underbart! Man kan lätt bli lite trött på regn

Idag har det varit en lugn dag på kontoret... efter flera dagar med utbildning och en hel del folk i rörelse här nere så var det skönt att bara sitta helt själva och få undan en massa mail och fortsätta med budgetarbetet. Jag stoppar hörlurarna i öronen och sätter på Spotify... då är hela världen utstängd (*ler*). Mina kollegor säger att jag sjunger men det är inget jag själv tänker på... kan nog vara ganska störande faktiskt

Men nu är det dags att runda av dagen och jag skall ta mig bort till IKEA och handla en ram och lite annat smått och gott som jag behöver. Köpa lite svensk mat i bistron med mig hem också, köttbullar och godis... det är inte så dumt heller. Så får det bli.



Ha en skön kväll
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0