De 9 gatorna

Tvättar för fullt men snart, mycket snart, skall jag ge mig bort till "de 9 gatorna" och möta en IKEA-kollega för lite shopping. Enligt henne så skall dessa gator nämligen vara mycket bra för shopping. Och det hoppas jag verkligen för de butiker jag hittills varit i har bara varit tråkiga... och man vill ju verkligen inte shoppa på H&M här nere liksom.



Skypade med Dottern igår som landat på Rhodos för 5 månaders jobb där nere som entertainer på ett hotell. Hon satt på balkongen och bara njöt av värmen. Låter härligt! Det där jobbet är så perfekt för henne så det är löjligt! Hoppas verkligen att jag och maken kan ta en restresa dit ner till hösten och få se henne uppträda. Hade man vetat detta tidigare kunde man ju bokat sin semesterresa dit men sånt är livet (*ler*). Och vet ni vad... det är mindre än en vecka kvar tills vi skall åka allihopa! Så härligt! Först lill-dotterns student och sen iväg till värmen allihopa!

Men men, ikväll kommer chefen, då blir det till att stå i givakt... och han är väl extra kakig idag också efter segern igår antar jag (*ler*)

Ha en skön söndag... ser ut att bli uppehåll här nere, man kan bli lyrisk för mindre

//Farmskan



Kommentarer
Kusin P

Ah! Jag vill också shoppa på de 9 gatorna!

2012-06-10 @ 20:45:42
Lena

Skiter i shoppingen. Jag hänger med dej till Rhodos!!

2012-06-10 @ 21:16:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0