Inte mitt stoltaste ögonblick

Min gasspis här i lägenheten har varit "sönder" sen jag flyttade in. Den däringa elektriska tändaren har inte fungerat så jag har fått tända plattorna med tändare. Det har ju i och för sig fungerat det också men man vill ju att det skall vara rätt liksom... Så efter många om och men och ombokningar så skulle reperatören komma igår mellan klockan 8-10 på förmiddagen och fixa det. Så här satt jag och väntade och faktiskt dök han upp runt halv tio... stegade in i köket och tryckte på den däringa knappen som inte fungerade. Inte ett ljud, inget tickande.

- Har du kopplat strömmen?
- Va?
- Ja, har du satt i kontakten?
- ??!!

Då lägger han sig ner på golvet, tar bort sockeln på köksskåpen och pluggar i kontakten.

Spisen fungerar igen
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0