Nationaldagen

"Jag är så glad att jag är svensk... ho ho"



Det svenskaste jag gjort idag är att gå till IKEA och äta köttbullar (*ler*). Men ibland är det också det enda som behövs för att man skall få lite "hemma-feeling". Har haft en grym huvudvärk hela dagen... hade helst velat stanna kvar i sängen idag men det var liksom inte läge för det. Hade ett förmiddagsmöte med vår advokatbyrå, så inte nog med att man hade huvudvärk man skulle vara skärpt också liksom. Där finns lite lagar att ta hänsyn till om man säger så...

Idag har det regnat precis hela dagen... så jäkla trist. Tror minsann att jag skall ta mig ner till solariet när jag kommer hem bara för att tina upp lite. Sen har jag en lägenhet som behöver städas också och ett kylskåp som behöver lite omvårdnad. Jag blir så sur på mig själv för att jag inte kan ha ett sånt där härligt kylskåp med massor av goda saker som bara finns där när man öppnar och är sugen på något. På sin höjd ligger där en ostbit och någon youghurt. Nej, ikväll får det bli lite matinköp och kanske till och med lite godis framför TV:n

Lill-dottern tar snart studenten men först var det dags för karneval...



Någon verkar ha haft en... trevlig dag...

Happy Nationaldag till er alla!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0