Varför ormen ålar

Förstår precis nu varför ormar ålar sig fram över marken... det är för att det kliar så infernaliskt när man ömsar skinn. Och det är precis vad jag gör just nu.


Fast mitt skinn ligger mest i små flagor överallt... äckligt. Plus att myggbeten från Rhodos fortfarande är aktiva, hur är det möjligt liksom! Måste vara gigantiskt fulla med gift där nere. Men men... nu är det fredag och man har en "home-alone-helg" framför sig här nere. Maken kommer inte ner utan han planerar för festligheter där hemma, tydligen någon grillfest. Se där ja... själv skall jag stryka och städa tänkte jag. Vara lite huslig.

På lunchen idag gick vi till ett ställe här i närheten som heter La Place, kanonbra mat till en billig peng. Och då hade de smågodis där idag. Vingummin och Hollandse drops... mmmmmm

Sen har vi passerat en milstolpe idag... vi har fått våra system på plats efter timmar och timmar av utveckling. Så nu firar IT-gänget och mina PM:s



I helgen blir det DVD-maraton med Sagan om ringen-filmerna
Nej, jag har inte sett dom tidigare

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0