Ett lurat öga

Idag hade jag möte direkt på morgonen i Glostrup... det var bara det att den jag hade mötet med hade sitt möte med mig i Lund. Så det blev inte så bra om man säger så... En liiiite lång omväg att köra om Glostrup när man skall till Lund. Oj vad fel det kan bli liksom.

Annars tycker jag att jag haft en bra dag. Har haft möten med mina adepter som jag är mentor till och det ger alltid lite ny energi. Och så får man ju passa på när man är hemma liksom. Resten av veckan skall vi ha konferens utanför Älmhult så även om jag är "hemma" så är jag "borta". Fast maken börjar nog vänja sig tror jag... ingen som tjatar på honom eller ber om kaffe.

Ikväll så har jag shoppat lite nya kläder efter jobbet och sen for jag hemåt för att äta några ruskigt goda rullader med fetaost och lite potatisgratäng. Har sett dem förut där i köttdisken och tyckt att de såg så himla goda ut. Ögat ljuger kan jag säga... absolut ingenting att rekommendera! Så ser ni dom i Icas köttdisk... låt bli!

Idag verkar det som om huset kanske blir sålt i alla fall. Men jag tror ingenting så länge inte bläcket är på pappret så jag ropar inte HEJ

//Farmskan



Kommentarer
lena

Vilken dag ska vi gå ut i våra nya snygga cream-kavajer då? Puss

2012-03-12 @ 20:37:16
Manne

Ååh så snygg....vill oxå ha!!!

2012-03-12 @ 21:58:39
Kusin P

Ah va´snygg! Vill också ha en, men inser att de säkert inte finns i en storlek med några x framför. Suck!

2012-03-13 @ 08:40:15
lena

Finns säkert i alla storlekar. Sen kan vi gå omkring som stadens musketörer...

2012-03-13 @ 18:26:28
Manne

Athos, Porthos, Aramis och D´artagnan....vem är vem?? :)))

2012-03-13 @ 20:53:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0