Executive lunch

Har haft en riktigt jobbig natt, har frusit som en hund trots att här var över 26 grader på rummet. Var riktigt nervös för att jag skulle vakna med förkylning och influensa... men se det var helt fint i morse. En god natts sömn gjorde susen tydligen.

Idag har jag fått nycklarna till min lägenhet i Amsterdam! En ny epok startar... Det var inte utan att man kände sig lite nervös när man fick knippan och alla instruktioner, för att inte tala om alla anslutningar man nu måste göra och fixa. Gas (japp, gissa om det är skrämmande!), El, Vatten, Internet, Kabel-TV... men det löser sig säkert. Snart sitter man där och har totalt glömt all nervositet som man hade för detta.

Har haft en fin dag i övrigt... lite möten och sånt men det har gått fint. Några kollegor från Lund har varit nere idag och då gäller det givetvis att bjuda flott



Fyra kostymklädda personer som gör allt för att inte spilla på slipsen! (*ler*)

Imorgon skall jag registrera mitt medborgarskap i Holland och sen träffa en av mina nyligen anställda personer. Som ni hör... det rullar på.

Ta hand om er vänner!
//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Ta väl hand om dig själv också! Kram

2012-03-07 @ 09:19:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0