Livet på landet

Grahnskan... du är en av mina bästa och äldsta vänner... men snälla du. DU HAR FÅTT LAPPSJUKA!! Om du tycker att Ranelid är läcker så har du tillbringat för mycket tid på gården (*gapskratt*). Jag kommer och hämtar dig en dag och tar ut dig på lite sightseeing.

Nej, det var helt rätt resultat igår. Loreen var helt klart bäst, både framträdandet och låten var kanon. Tyckte faktiskt lite synd om Danny för hans låt var också riktigt bra... men vad hjälpte det igår. Hon var överlägsen... Kunde dock inte låta bli att småle åt Jonas Gardells kommentar på Twitter: "Hon ser ut som en klonad version av Svenne och Lotta..."



Hade en trevlig kväll hemma hos Pia och Jan(a) igår och de bjöd som vanligt på en fantastisk middag och lite gott vin till det. Så himla gott att bara sitta där och koppla av i deras härliga sällskap. Man känner sig alltid lika välkommen! Tack sötisar...

Idag har man verkligen haft vårkänslor, vilket väder vi har haft! Jag och maken tog ett rejält tag i trädgården och klippte ner och fixade till i alla rabatter. Så himla fint blev det... nu vill man bara att det skall börja grönska och blomma igen. Me love våren!!

Stor-sonen har åkt hemåt igen så nu får man vänta till påsk innan vi ses igen. Undrar om jag inte skall lägga in om lite semester till påsk och bara vara hemma och njuta... hmmm... det tål att funderas på. Imorgon är det jobbedag igen... slut på friden för denna veckan

En del av mitt hjärta, kommer alltid att slå för dig
//Farmskan

PS! Tack bästaste fru Malm för nyplockade ögonbryn... och ett blåmärke!


Kommentarer
Lena

Du får det att låta som om jag gav dej en snyting... så farligt var det inte. Bara ett litet felnyp med pincetten. Kan hända den bäste. Tack för en mysig pratstund. Kram

2012-03-11 @ 20:40:02
Kusin P

Alltid lika roligt att ha er här. Ni kan konsten att förgylla tillvaron. Kul att träffa Macke. Ta semester i Påsk!!!!!! Kramen

2012-03-12 @ 13:18:49
grahnskans

Jag väntar och LÄNGTAR......

2012-03-12 @ 21:21:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0