Övertid eller arbetstid

Dagens sista pass är avklarat och nu står mina manliga kollegor och lagar kvällens middag (torsk) i köket. Det har varit en bra dag, några få avbrott för telefonmöten, men annars har vi verkligen kunnat jobba med det vi skulle. Eftersom vi dessutom sitter mitt ute i skogen så är där inte så många andra saker som distraherar... Skulle vara skogsmulle då

Gårdagskvällen blev lång... vi hade lite övningar som drog ut på tiden så när jag skulle hålla min presentation var klockan redan tio i tolv. Hmm..... vet inte om man kan kalla det normal arbetstid. Men sen somnade man så gott här ute i tystnaden och sov gott tills klockan ringde i morse.

Rapporten hemifrån är att farmor Signe är uppe igen, trött visserligen men ändå. Man kan inte annat än bli imponerad av henne. Hon måste ha läkekött som få.

Nej, nu tror jag att jag sträcker ut mig en stund på sängen innan middag

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0