Sol och 18 grader

"Sommar, sommar, sommar".... nja, kanske inte riktigt men det är definitivt vår här nere. Idag har det varit sol hela dagen och upp emot 18 grader. Det fick oss faktiskt att gå ut på lunchen och också välja något annat än det stora blå-gula-varuhusets utbud (vilket givetvis är köttbullar eller köttbullar). Nej idag gick vi i solskenet till en trevlig lite restaurang en bit bort. Så fick man lite luft också.

Idag har det varit mycket genomgångar av olika processer här nere. Detta för att vi nu introducerar vår första medarbetare som vi anställt och han behöver snabbt komma in i projektet. Men det har varit en nyttig övning för han har ju då ställt en massa "bra" frågor som vi har tvingats besvara och det kan jag säga... det är inte alltid vi har haft ett bra svar. Så kanon verkligen att han är så nyfiken och vill veta hur vi har tänkt (för vi har tänkt... tror jag)

Men nu är det dags att packa ihop för idag och ge sig hemåt mot hotellet. Lite käk och sen blir jag nog ensam ikväll för kollegan skall ut på en date med en kompis. Men det gör inget... då kan jag slappa lite. Imorgon kväll kommer så maken ner och då blir det till att mäta och dona för att få reda på vilka möbler som skall skeppas hit. Skall bli spännande!

Och sist men inte minst... GRATTIS TILL ELIN OCH HANNA OCH ERA NYA JOBB!!!

You make us very proud!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0