Tårögd

Ja, man kan inte bli annat än tårögd...

Idag när jag kom till Amsterdam gick jag bortom lägenheten för att tömma postlådan och vad fann man där... en brevlåda med mitt namn. Visserligen heter jag något med A... (Anna, Alma, Asta, Astrid... vad vet jag!) men de har lyckats med efternamnet, alltid något.



Har varit en lång dag... vaknade runt 4.20 i morse... det är tidigt. Så nu skall jag avsluta kvällen och gå till sängs. Imorgon är det en ny dag. Solen har värmt gott här idag, hoppas det håller i sig över helgen när maken kommer ner. Det hade varit riktigt gott!

Nu... snark!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0