TV-tornet

Regnet förföljer mig... just nu öser det ner i Düsseldorf och vi har precis kommit ut från vår konferens. Nu väntar en gemensam promenad till TV-tornet här i Düsseldorf där man tydligen kan åka upp till någon roterande restaurang på hög höjd och få en fantastisk utsikt medan man äter... Hm... regnskyar liksom.



På förmiddagen var vi och besökte en "Future store" där man jobbade med en massa ny teknologi för butiker. Hur kul som helst! Vilken massa saker det finns... mer eller mindre behov kanske men roliga! På vägen dit åkte jag med min tyska kollega som kom upp i den facila hastigheten av 180 km på motorvägen. Och så är man orolig när man flyger liksom... den rädslan kändes idag helt befängd. För bitvis bet jag i bältet... HUGA!

Dessa tyskar... don't mention the war

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0