Vatten och bröd

Jag tog ett litet, litet steg idag när det gäller flygningen. Jag drack lite vatten och åt en bulle på flyget... Japp, det är helt sant. Jag som annars inte vågar äta eller dricka någonting. Ett litet, litet steg i rätt riktning. Jag var i varje fall sjukt nöjd med mig själv... vem vet, det kanske blir människa av mig också. Planet var i varje fall knökafullt så de erbjöd alla 3.000 pickadollor för att ta nästa plan. Rätt bra ersättning ändå tycker jag.

Har haft en intressant eftermiddag med ett mycket spännande möte. Kan vi ro det här i land så får jag nog en härlig och engagerande tid här nere i Holland (*småler*)

Checkade in på hotellet runt 6-tiden och möttes av en liten påse med kex och några toalettprodukter. Plus ett kort med mitt namn handskrivet där de bjöd på en gratis drink i baren... Det är vid sådana tillfällen man vet att man varit gäst här väldigt länge (och förmodligen givit dem en smärre vinst på kuppen...)

Nu väntar jag bara på min sent anlänande kollegor, sen hoppas jag på att få lite mat

//Farmskan

PS! Visning på huset idag igen... nu kniper vi tummarna så hårt vi kan!



Kommentarer
Anonym

Du är duktig ! Jag är stolt.

2012-03-05 @ 19:44:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0