Köttätande myror

Alltså... tro aldrig på väder-appen i Iphonen! Idag säger den 26 grader och sol här i Amsterdam... ehh, nej. Det är max 15 grader, mulet på gränsen till regn. Men vem vet, det kanske tar sig. Igår var det faktiskt riktigt varmt och skönt hela dagen, inte klar sol men ändå. Satt ute för första gången och åt lunch och det var dejligt.

Har kollegor nere från Sverige så vi hade en massa leverantörsmöten igår men idag blir det en heldagstur till Delft för en presentation. Skall bli kul att se det också

Som jag har spelat den här låten med Timbuktu och även när tjejerna var nere i veckan så skrattade vi gott åt många av de citat som han sprider i den. Men jag älskar den, melodin är bra, texten rapp och den HJÄLPER! Så är du förbannad på någon, spela den högt på stereon och sjung med... man mår jättebra efteråt (*asgarv*). Mitt tips till er en vanlig tisdag



"Hoppas att köttätande myror äter upp dina ögonlock så att du alltid är trött, och även när du är pigg så ser du väldigt, väldigt trött ut..."

//Farmskan


Kommentarer
manne

haha...jag har också tänkt mycket på den låten

...hoppas du aldrig mer ska komma ihåg en pin-kod:)

2012-05-22 @ 20:20:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0