2,5 timme kvar

Japp, det är knappa 2,5 timme kvar tills jag fyller 50. Helt otroligt och samtidigt sjukt kul. Ser fram emot dagen jättemycket! Uppe med tuppen idag och packade väskan och begav mig till flygplatsen. Tur med både spårvagn, tåg och flyg och kom till Kristianstad i rättan tid. Händer ju inte varje gång kan man säga. Snabbt hem (=tog taxi från stationen...) satte väskan och begav mig sedan efter en liten fika bort till Sascha för klippning och lite färg. Man blir alltid jäkligt glad när man är hos honom... man känner sig välkommen och så blir man ju snygg också när han är klar (*ler*). Man är dock inte så snygg under tiden... tack för den bilden!

 
Dom ögonbrynen skojar man inte om... säg inte ett ljud!

Bästaste Lena kom in med jordgubbar och sen bjöd hon ut mig på en härlig middag på La Cucina. God pasta och sen härlig efterrätt. Himla gott! Plus att hon köp världens fräckaste Ipad fodral till mig i present... ett stickat lila fodral. Hur fräckt som helst. Nu bara måste jag ju köpa en Ipad...

Jag är glad!
//Farmskan


Kommentarer
Kurre

Nu är det lördag och jag har sett en tjusig gratulationsbild i tidningen. Stort grattis även från oss...
Ingemo och Curt

2012-11-24 @ 11:06:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0