Bad neighbourhood

Man vet att man valt ett lite skumt kvarter att placera sitt kontor på när det numera går securitas vakter med schäfrar från skymning till gryning. Hmm... undrar hur vi tänkte där egentligen. Men det är ju skönt att de går där åtminstone om nu någon skulle få för sig att hoppa på en. Fast det är faktiskt en sak som jag inte känner mig så orolig för här nere. Man känner sig trygg när man går ensam även sena kvällar och det är skönt. Kriminaliteten är låg jämfört med andra storstäder.
 
Glömde ju berätta om landningen i tisdags kväll... Kaptenen gick in och sa att det blåste kraftiga vindar vid Schiphol så att vi kunde förvänta oss "lite" turbulens vid landning. Jag kan säga så här att hans uppfattning om ordet "lite" stämmer inte alls med min uppfattning. Plastpåsevarning på den landningen... och ändå höll jag mig lugn. Ni ser, det går att lära gamla hundar sitta också.

Just nu är detta min absoluta favoritlåt! Robbie Williams och Candy
 
 
Plågar jobbarkompisarna med denna många gånger om dagen... mo ha ha
 
Fördelen med att vara chef som sagt!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0