Eko eko eko

Tomt och innehållslöst i kylskåpet när jag kom hem igår och jag orkade inte gå och handla. Så det fick bli prio ett ikväll efter jobbet. Man fixar inte att äta godis till kvällsmat två dagar i sträck... eller jo, det gör man ju men det är ju knappast nyttigt. Och jag behöver snart ta ett besök hos en tandläkare också. Maken har varit snäll och bokat en tid hos sin tandläkare i mellandagarna. Känner på mig att det inte kommer att bli så trevligt, varken ekonomiskt eller smärtmässigt. Hatar det!
 
Nu har jag precis spikat upp min krans på dörren. Vet inte om det är tillåtet heller men jag antar att jag lär få veta det inom kort. I det här huset sprider sig allt med vindens hastighet. Det värsta som kan hända är väl att jag får återställa dörren om de klagar. Lite spackel och färg kan väl inte vara så farligt.
 
Fick detta fina kort av Rita, på mig och Lily, från i lördags. Ser jag lycklig ut eller?
 
 
Snart dags för dop... Lily Skrållan Signe
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0