Exchange dagar

Tre dagar kvar till helg... helgen med stort H. Helgen när hela tjejmaffian kommer ner och besöker Farmskan. Det kommer att bli trångt och mysigt men som man säger... finns det hjärterum och allt det där. Skall bli riktigt roligt att träffa alla, känns som om det var väldigt längesen!
 
Har funderat på om jag behöver sätta upp en lapp i trappan och förvarna lite... jag förmodar nämligen att det bilr ganska mycket skratt och pladder. Men då får de väl knacka på och be oss lugna ner oss (*ler*). Lite mat, lite shopping, lite sightseeing och en kanaltur... och liiiiite vin
 
 
Igår var jag och höll en presentation på bankföreningen här nere och oj vad mycket folk där var. Inte alls som jag hade trott. Men de menade att alla var nyfikna på nykomlingen på marknaden... Både konkurrenter, leverantörer och andra i branschen var där. Spännande! Fick i varje fall bra gensvar och en massa nya kontakter på LInkedIn... ha ha ha.
 
Ikväll åker jag till Köpenhamn för en träff med övriga landschefer. Blir gemensam middag ikväll och sen full dag imorgon. Skall bli riktigt kul att träffa alla, det händer inte alltför ofta och det är absolut nödvändigt att vi pratar samman lite oftare.
 
Som ni hör... det rullar på. Och nu är det bara 10 dagar kvar till det magiska 50
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0