Första frostnatten

Shit, idag var det kallt ute... Tjocka vinterjackan var verkligen perfekt idag. Första frostnatten här och det var så lagom roligt att trippa fram på isgatan i morse. Jo, för det hade ju regnat igår givetvis (*suckar*). Men men, ser faktiskt fram emot lite kyla och snö istället för det där jäkla regnandet. Danska kollegan berättade att en dam halkat på perrongen och glidit in i metron med benen före i morse. Man vaknar till då faktiskt...
 
Gårdagen var lugn... först ensam på kontoret hela dagen. Enda ljudet var från min Spotify som jag dagen till ära spelade på högsta volymen. Bara svensk musik också för att riktigt gotta mig. Men efter några timmar tröttnar man faktiskt på att vara helt själv, människan behöver socialt umgänge. Hade ett möte inbokat på eftermiddagen så man fick åtminstone se lite ansikten.
 
Har börjat kika på alla Liza Marklunds filmer men igår tog det stopp... nästa film i ordningen är nämligen Nobels testamente och det visade sig att den har jag hemma i Sverige. Så nu får den med i väskan nästa gång jag är hemma. Så i mellantiden får jag klara mig med lite andra program och böcker. Kollegan har laddat ner hela den nya säsongen av "Brottet" så den får det kanske bli en start på i helgen. Annars blir helgen också lugn för Farmskan... lite städning, julpyntning och sen fixa ett par vinterskor. Lugna gatan alltså
 
Take care!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0