Nostalgifärd

Trött som en lus efter två bra dagar i Köpenhamn. En riktigt trevlig middag igår med alla övriga kollegor och fantastiskt att se julsmyckningen... Köpenhamn är en riktigt vacker stad.
 
 
När vi kom till hotellet så fick jag världens nostalgichock av att se min röda pärla stå parkerad utanför. Den servar numera vår IT-chef (som är mycket nöjd med bilen!) och jag fick äran att åka ett varv med honom också. Shit vad jag saknar den bilen. Så skön att åka i... men men... nu har vi en Audi istället, man får vara nöjd bara av att ha en bil eller hur?
 
Var sen som sagt ute på en italiensk restaurang på kvällen som serverade en väldigt udda huvudrätt. Ett gigantiskt stort köttstycke, liiiite potatis, liiiite pumpabitar... och ingen sås. Magen blev sådär efter detta kan jag säga. Men skoj hade vi och mycket skratt. Och så fick man ju träffa ex-boss igen, det händer inte alltför ofta. Honom kan jag sakna från tid till annan.
 
Och idag har vi haft fullspäckat schema från tidig morgon till kväll så nu är Farmskan trött. Gick bra att flyga hem i varje fall, så det var lugnt. Skall trycka i mig en macka och sen gå till sängs... imorgon invaderas det Farmska hemmet av fem tjejer i sin bästa ålder. SÅ KUL!!!
 
Natti natti
//Farmskan
 
PS! Och så säger vi i kör... "ingen kickar fotboll som han... Zlatan, Zlatan!"


Kommentarer
Lill-dottern

nej verkligen inte, han är kungen på planen! :)

2012-11-15 @ 22:28:49
URL: http://ruthans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0