Tiden går fort

Tiden går verkligen fort när man har trevligt. En helg är över innan man hinner blinka... Nu är maken och Dottern på väg tillbaka till Sverige och jag skall sätta mig och jobba en stund.
 
Vi har haft det hur skönt som helst, bara myst och gått rundor. Idag åkte vi upp till centrum för jag var sugen på att hitta en parkas. En svart. Ut och in i affärer men lyckades inte hitta det jag sökte. Dottern däremot hittade en riktigt fin vinterfodrad skinnjacka. Till slut hittade jag också en jacka som var fin, dock ingen parkas. Men jag fick den billigt (tror den var felmärkt i datorn!) så jag var ändå rätt nöjd. Tills jag kom in i nästa affär och hittade direkt en svart parkas... Blir man inte trött. Provade den och tänkte att jag lämnar tillbaka den andra, och då helt plötsligt inser jag att jag inte klär i parkas. Se där... det blev alltså bra till slut. Plus att jag kunde unna mig en skjorta för de insparade pengarna
 
 
Kärlek!
 
Dottern har också haft extra roligt i eftermiddag när hon gjorde "gör-om-mig-foton". Inte särskilt smickrande men ganska roligt. Maken är verkligen en dröm, inte konstigt att man blev kär i honom...
 
 
Men som sagt... nu blir det lite te, kex och jobb innan det är dags att börja ladda för en ny vecka! Visste ni förresten att det bara är 39 dagar kvar... sen går det mot ljusare tider igen.
 
//Farmskan
 
PS! Grattis på fars dag säger jag till världens bästa Paps och världens bästa plastis Rolf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0