Tillbaka i vardagen

Så var det slut med ledighet för denna gången och jag är åter i Amsterdam. Ingen mat hemma och orkar inte gå och fixa någon heller så det får bli godis och saft... (*ler*). Innan jag glömmer det: GRATTIS till min duktiga dotter Elin som i helgen fixade jobb på Fritidsresor. Klarade två auditions och en intervju galant och börjar nu där i februari. Du är bara bäst!
 
 
Måste bara skriva några verser ifrån ungarnas tal till mig i lördags... har läst igenom hela och skrattat gott. Men där är speciellt några verser som är sjukt roliga:

"När du var 5-6 år fick du en grammofon, en present av högsta klass
Sven-Ingvars var favoriter, och då som nu är din musiksmak inte särskilt vass"
 
VA!! Vilket påhopp!!
Och så denna vers från svärdottern:

"Enligt Tia och Macke var du portad från deras fotboll då du skrek en massa
Du skrek både Spring på kanten, skjut, nicka och passa
På beachfotbollen i somras fick jag prov på att dina ord var väldigt vida
Efter att skrikit Jäkla tjockis, så lämnade jag också din sida"
 
Ha ha ha ha ha!!! Och så sista
 
"Vi förstår inte hur du kan flyga så mycket, när du tror att varannan resenär är terrorist
Man får ha långt skägg och gå på toa utan att vara brottsling, men du lär dig nog till sist"
 
Sitter bara här och myser när jag läser igenom talet. Älskar er!
Imorgon är det jobbedag igen... lugn vecka.
Förresten... en julklapp inköpt idag. Nöjd att ha startat
 
//Farmskan
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0