A new me

Är i gamla Svedala över helgen och det var banne mig inte en dag för tidigt med tanke på statusen på mitt hår och min frisyr. För inte nog med att den korta frissan var lite vildvuxen, jag hade också utväxten från hell. Sådär fint tvåfärgad med grått och lite urtvättat rött som gamla tanter har... Fint!
 
Men nu är jag som ny igen efter några timmar i Saschas händer och sen lite thaimassage på det. Det är det absolut bästa med mina helger hemma.Efter denna välbehövliga omvårdnad for vi iväg till Modern och Rolf för att fira hans födelsedag. Hur trevligt som helst! Underbar mat, vin och lite whiskey och härligt prat. Det var så längesen vi sågs
 
Idag skall vi åka hemåt igen, först ett litet besök i Växjö dock... och sen är denna helgen slut. Hej vad går! Maken har också precis vaknat upp och konstaterar att det han trodde var whiskey provning igår snarare känns som provsprängning av huvudet idag... Heja heja Stiffe
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0