Case closed

Hemma i Amsterdam igen efter en underbar helg med Lily-mys... och helt oväntat också. Har fått rå om henne hela helgen ordentligt, fått sjunga godnattvisor och bara doftat in denna underbara unge.
 
Idag hade vi också ett "alltför-sällan-besök" av Lille B... alltså bror min. Så gott att få ha honom där en stund och få prata lite igen. Alltför längesen sist. Även Modern kom en stund och vi var dessutom ute och inhandlade lite nytt i kräm och smink hos bästaste Lena. Så nu är man fattig igen... fattig men med en fantastisk hy (*ler*)

Men tiden går fort när man har roligt så efter lunch satte sig Farmskan och Maken i bilen för att köra mot Kastrup och flyget hem. En konversation hämtad från denna resa

Farmskan: Men... du kör på mittlinjen
Maken: Ja, jag vet
Tystnad
Case closed
 
//Farmskan


Kommentarer
Elin

Typiskt att vi missar varandra :( men gud vad mysigt med Lily mys, jag vill med!!! Sitter på Wiens flygplats nu... 4 h innan vi får checka in, suck. Men snart är jag hemma hos er <3

2012-10-29 @ 11:25:37
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0