Curacao

Åhh... det skall bli så gott att ha något att längta till!
 
 
Sticker över påsken jag och maken... relax och bara mys! Längtar... speciellt idag när regnet öser ner här nere. Har dock varit ute och fixat mig ett par nya skor. Det var så att säga liiiite för många hål i de jag hade, plus att jag inköpt en taklampa till att ha över köksbordet. Det kommer de och sätter upp till mig på tisdag. Gott... så kan man läsa lite när man äter frukost igen. Det är mörkt nu nämligen när klockan ringer.
 
Jag borde städa men jag giter fasen inte... går nog och solar istället.
Även om jag vet att det är farligt
 
//Farmskan


Kommentarer
Mamma

Ja njut fast det är farligt, som jag sagt förut. Kram

2012-10-13 @ 16:15:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0