Fast i soffan

Jepp... fast i soffan denna regniga söndag med en mycket vågad bok på många sätt. Vet inte riktigt vad jag skall tycka... vågad, ja, men ändå med en underton till eftertanke på många sätt. Och soundtracket till den är fantastisk tycker jag: Snow patrol - What if the storm ends 
 
 
Men nu skall jag ta mig samman, fixa lite mat och handla lite tills ikväll när min engelska kollega, Alison anländer vid 10-tiden. Efter sin söndagsresa tror jag hon förväntar sig ett gott glas vin och en macka. Det hade jag gjort. Förresten har jag nu tappat lite mer än 2 kg så jag är nöjd. Får bli soppvecka nästa vecka också... det är ingenting som är jobbigt heller för den är sjukt god.
 
Ha en skön söndag!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0