Fel ihopasatt

Alltså jag vet inte om modet har förändrats radikalt eller om jag helt enkelt bara är fel ihopasatt? Alla byxor jag provar är för små och Ja, jag har rätt storlek. De är nämligen inte för små i midjan eller över ändan utan över VADERNA! Även om man tvingar dom på sig ser man helt förstoppad ut och risken för blodpropp måste vara stor... (eller det kanske blir samma funktion som stödstrumpor...hmmm). Stödstrumpebyxor, shit en ny uppfinning.
 
 
Smalare vader är ju inte helt lätt att fixa... träning gör dom väl förmodligen bara tjockare dessutom. Suck, blir väl snart till att bara bära mjukisbyxor eller tights...
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0