Finaste Manne

Hemma i Sverige och har tillbringat hela dagen i Lund... kändes jättekul att träffa alla gamla kollegor (och en massa nya som börjat också för den delen). Hade lite möten men höll också en liten presentation om hur det går för oss i Holland. Så himla kul att få berätta om vår vardag
 
Efter jobbet stannade jag till hos finaste Manne som hade lagat en jättegod kycklingpaj... lite skitsnack, god mat och mys med en av mina bästa vänner. Då är jag glad!
 
Maken skall jag snart hämta upp från hans "herrkväll" på Sir Väs, sen imorgon blir det lite ärenden på stan, kanske ett besök på julmässan och sen hem till Nisse och Rita på kvällen. Härliga helg
 
//Farmskan


Kommentarer
Manne

Så gott att få rå om dig lite. Love you <3

2012-10-26 @ 21:24:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0