Gästhelg

Det var otroligt skönt att lämna jobbet redan vid halv fyra igår och bege sig hemåt... Det har varit en hektisk vecka som ni kanske förstått och att veta att det låg en helg med vänner på besök framför en var härligt. Begav mig iväg och handlade inför kvällen och sen mötte de upp allihop utanför affären. De hade haft en eftermiddag med lite pannkaksfika och besök på Heineken. Lagade lite mat tillsammans och sen satt vi bara och snackade skit och drack lite vin. Så gott... inte en tanke på jobb
 
Sen idag har vi bara vandrat runt på stan, gått på marknad, shoppat lite, ätit lunch, testat ost och besökt Red light district. Det stället är faktiskt bara tragiskt! Och nu sitter vi här hemma igen, trötta i benen, och laddar inför ett besök på Pasta e Basta ikväll. En italiensk restaurang med lite sång och musik. Gott
 
Detta var nog precis vad jag behövde... på måndag är det på det igen!
 
Finaste familjen i tidningen igår... Kolla hennes leende! Kärlek!!
 
 
//Farmskan


Kommentarer
Git

Nämen du har blivit farmor!! Vilken söt liten tösabit!
Visst är det så mysigt och man fattar inte riktigt att det är sant. Själv trodde jag för ett kort ögonblick när jag hälsade på mitt barnbarn första gången att det var mitt lilla barn... Knäppt!
Grattis farmor Åsa!

2012-10-21 @ 00:17:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0