Grrrrr!

Vad är det med dessa holländare... tror de bara kan tränga sig och hålla på. Jag blir tokig! Vore fint med lite svensk kö-systems-hyfs faktiskt! Idag när jag var och handlade här i min lilla matbutik och till slut kom till kassan och började plocka upp varorna från min korg. Då kommer där en snubbe, modell äldre, och börjar plocka upp sina varor också... innan jag var färdig. Arga blicken funkade inte kan jag säga utan jag fick hela tiden skuffa undan hans varor för att få plats med mina och han bara fortsatte att mata på.
 
 

IDIOT!!
//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Ha ha!! Kan tänka mig hur glad du blev då!

2012-10-04 @ 08:23:03
Elin

Hoppas ni hade trevligt i Bryssel och tog igen middagen :) jag hade dock dött för en korv i bröd på kastup (ler). Snart ses vi.

2012-10-04 @ 19:12:02
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0