Jag och resor

Att ta tåget klockan 05.24 är tidigt! Det som dock är lite underligt är att det är första tåget som går och det går samma tid, dag ut och dag in. Hur kan det då komma sig att vi är försenade från start? Hur är det möjligt liksom? De skyllde på att de inte fick grön signal... men hallå!! Någon borde få sparken för att inte vara på jobbet i tid. Men men... jag hann ju fram i tid i varje fall och det var gott.
 
Hela dagen i Köpenhamn igår och sen flyg hem igen till Amsterdam... det var dock bara en och en halv timme försenat så det är ju INGENTING!! Jag och resor...

Nu skall jag gå och handla mig lite lunch ingredienser. Här skall kokas soppa!
De har garanterat 4 kg minskning på en vecka
 
 
Vi får väl se!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0