Mäns behov

Alltså vad är det med män? Fullt normala, vuxna män som ställer sig och kissar mitt på gata... jo, de skyddar det lilla de har med att vända ryggen till men ändå! Det är ju så jäkliga snuskigt och ofräscht. Men är det då bara killar som har detta beteende... ja, handen på hjärtat, hur många kvinnor ser man som sitter och kissar mot en husvägg, i en port eller under ett träd mitt i stan? Nä, just det!

Fast de pinkar kanske in revir... Hm... Den här husväggen är min liksom, jag var här först. Märkligt är det i varje fall och jag känner inte för att andas in ångorna av detta en ljummen dag. Fenomenet finns också i tunnelbanan och också i vagnarna. Där är speciellt en linje där jag aldrig sätter mig på sätena för de luktar nåt så förbenat. Man kan nästan känna hur fuktig man blir när man sitter där. Skitäckligt!!
 
Skärpning!
 
 
 
Men annars har dagen börjat bra... mohahahahaha
 
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0