När tiden stannar till

Igår fick jag åter igen en påminnelse om hur skört livet kan vara. Hur fruktansvärt viktigt det är att man vårdar sina nära och kära och finns där för varandra. Mina tankar var hela dagen hos dom och jag kan inte ens i min vildaste fantasi sätta mig in i hur det skulle kännas. Lova mig att aldrig bära på saker, gå och må dåligt... problem är till för att lösas och vi gör det bäst tillsammans! Glöm aldrig det!
 
 
Det är mer än 15 år sedan jag sjöng denna på min kusins begravning och det är fortfarande en av de finaste låtar som finns... gåshud!
 
Ta hand om er!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0