Smittkälla

Jag lovar, utan att överdriva, att killen som satt framför mig idag nös minst 100 gånger. Och inte riktigt heller utan han försökte verkligen hålla igen, så där så man tror att huvudet skall sprängas. Om man nu är så jäkla förkyld, varför ger man sig ut bland folk i trånga utrymmen och sprider sina äckliga baceller? Nu har jag säkert fått influensa bara för det...
 
 
Fasen skall hämta honom om jag är sjuk till min födelsedag...
 
//Farmskan
 
PS! Kusin P... såg du kortet på farmor och Tia?


Kommentarer
Kusin P

Helt otroligt va lika de är! Han har ju faktiskt farmors glada sätt också! Kram

2012-11-02 @ 08:48:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0